Cases

Vi ved, at alle brands er forskellige, men vores ambition for succes er den samme. Vi har erfaring med et hav af forskellige brands og brancher, og det er bare én af grundene til, at vi ved, at vejen til succes ikke kan sættes lig med copy/paste – vi trækker sammen i arbejdstøjet.

Afspil video
Tromborg

82%

Konverteringsrate

Carsten Holm
CEO, Woden

Let’s Go Live hjalp os med at sammensætte en stærk og skræddersyet live shopping-strategi.

Deres ekspertise og viden inden for live shopping var uundværlig for os, da vi startede vores rejse med live shopping.

Pernille M. Schmidt
SoMe Manager, Ecooking
ILVA

+4.000

Samtidige seere

DM i Landsholdsquiz,
DBU / Herrelandsholdet
Saxo

Jeg har stor respekt for det arbejde, som Let’s Go Live udfører. De er fantastisk dygtige og virkelig behagelige at arbejde sammen med.

Selvom tingene kan gå stærkt fra tid til anden, så formår de at holde benene på jorden og tage tingene med et smil. 

Maria Brask
Ecommerce, Society of Lifestyle
Smukfest
Det er en fornøjelse at arbejde sammen med et team, der har et så indgående branchekendskab – og så endda i en branche, der stadig er ved at finde sine ben. De kommer med en masse gode idéer, og ser ting, som vi ikke selv havde set.

Jeg anbefaler helt sikkert Let’s Go Live.
Søren Nørgaard
CEO, Odendo & Tjarry
Normal

Samarbejdet med 60+ brands

Afspil video

JYSK

500 ordrer efter
en halv time

Vi har allesammen hørt legendariske Lars Larsen i bedste sendetid på tv med budskabet: “Jeg har et godt tilbud til dig” – nu er det Rasmus og Sandra fra JYSKs eget talentprogram, der står klar med gode tilbud, underholdning, inspiration og meget, meget mere.

Med JYSK går vi live regelmæssigt med forskellige – og skarpe – tematikker, hvor vi bl.a. arbejder aktivt med balancen mellem retail og ecommerce. Som brand er JYSK ikke bange for gode tilbud, men vi er samtidig bevidste om, at det ikke skal være den eneste ting, som live shopping-konceptet associeres med.

Afspil video

EYDA

Autenticitet vs.
professionalisme

Hvordan balancerer man bedst muligt mellem den personlige autenticitet og en hardcore visuel identitet? Det spørgsmål har vi forsøgt at besvare sammen med EYDA med et skræddersyet live shopping-konceptet som svaret.

Gennem velproducerede lives, der matcher brandets visuelle identitet, og hvor der er fokus på produktet går vi live med EYDA. Vi har fokus på, at det er kvinder i alle aldre og former, der prøver produkterne på – vi tager os tid til at fortælle, sammenligne og besvare spørgsmål. For et fashionbrand som EYDA er det en gamechanger.

Afspil video

COOLSHOP

LEGO i kurven for over
1.4 millioner kr.

Sjov og ballade er efterhånden blevet det bedste synonym for Coolshop. Vi har sat netop dette i klare og yderst velperformende rammer, der gang på gang sikrer salg.

Selvom Coolshops brug af live-formatet er blevet sat i klare rammer, så er det ikke ensbetydende med, at det er blevet kedeligt – vi har valgt at have stort fokus på gamification samt seeraktivering gennem bl.a. stressfyldte nedtællinger, engagementdrevne skattelege, dyster og meget, meget andet. Når dette koges ned sikrer vi organisk spredning, høj seerfastholdelse og masser af omsætning.

Afspil video

ECOOKING

En strategisk del af forretningen

Hvis man arbejder med beauty-produkter ved man også, at de ikke altid er så simple, som de ser ud. Af lige netop den grund arbejder Ecooking med live shopping med fokus på uddannelse, guidance og en stærk relation til kunderne.

Sammen med Ecooking tog vi et bevidst valg om, at vi vil så tæt på seerne som muligt – bl.a. af den grund valgte vi Anja fra brandets kundeservice som ansigt på Ecooking Live. Gennem strategiske partnerskaber arbejder vi også med GWP’er og lignende for at styrke konverteringen.

Afspil video

COOP DANMARK

Live-salget var større end hele måneden
året forinden

Hvordan sælger man en Thermoblender til et højt prispunkt på 4.000 kr. til Coop-kunder? Man går live i hele landet med tv-kokken Claus Holm, der er ansigt på køkkenserien. Resultatet var en live shopping-kampagne, der overgik hele månedens omsætning det forudgående år.

Gennem et unikt setup, hvor samtlige Kvickly og SuperBrugsen Facebook-sider aktiveres får vi mulighed for, med et markedsføringsbudget på 0 kr., at nå ud til mere end 12.000 seere i hele landet og ikke mindst interagere med dem i realtid. Bliver det meget bedre? Nej, det gør det ikke.

Afspil video

SMUKFEST

En kommerciel fest pakket ind i sjov og spas

Sammen med Danmarks smukkeste festival klæder vi nye såvel som rutinerede festivalgængere på til sommerens festival med salg af merchandise, oplevelser og guidance. Alt sammen i et underholdende format med masser af interaktion og seeraktivering

Samtidig med at skabe unikke seeroplevelser sørger vi også for, at integrere Smukfests rygrad – nemlig de såkaldte legekammerater. Det betyder, at det blev til underholdnings-formater med afsæt i samarbejderne WOLT og Royal og salg af specialdesignede Woden-støvler.

500 ordrer efter en halv time

Vi har allesammen hørt legendariske Lars Larsen i bedste sendetid på tv med budskabet: “Jeg har et godt tilbud til dig” – nu er det Rasmus og Sandra fra JYSKs eget talentprogram, der står klar med gode tilbud, underholdning, inspiration og meget, meget mere.

Med JYSK går vi live regelmæssigt med forskellige – og skarpe – tematikker, hvor vi bl.a. arbejder aktivt med balancen mellem retail og ecommerce. Som brand er JYSK ikke bange for gode tilbud, men vi er samtidig bevidste om, at det ikke skal være den eneste ting, som live shopping-konceptet associeres med.

Afspil video
Afspil video

Balancen mellem autenticitet
og professionalisme

Hvordan balancerer man bedst muligt mellem den personlige autenticitet og en hardcore visuel identitet? Det spørgsmål har vi forsøgt at besvare sammen med EYDA med et skræddersyet live shopping-konceptet som svaret.

Gennem velproducerede lives, der matcher brandets visuelle identitet, og hvor der er fokus på produktet går vi live med EYDA. Vi har fokus på, at det er kvinder i alle aldre og former, der prøver produkterne på – vi tager os tid til at fortælle, sammenligne og besvare spørgsmål. For et fashionbrand som EYDA er det en gamechanger.

LEGO i kurven for over
1.4 millioner kr.

Sjov og ballade er efterhånden blevet det bedste synonym for Coolshop. Vi har sat netop dette i klare og yderst velperformende rammer, der gang på gang sikrer salg.

Selvom Coolshops brug af live-formatet er blevet sat i klare rammer, så er det ikke ensbetydende med, at det er blevet kedeligt – vi har valgt at have stort fokus på gamification samt seeraktivering gennem bl.a. stressfyldte nedtællinger, engagementdrevne skattelege, dyster og meget, meget andet. Når dette koges ned sikrer vi organisk spredning, høj seerfastholdelse og masser af omsætning.

Afspil video
Afspil video

ECOOKING

Live shopping er blevet en strategisk del af forretningen

Hvis man arbejder med beauty-produkter ved man også, at de ikke altid er så simple, som de ser ud. Af lige netop den grund arbejder Ecooking med live shopping med fokus på uddannelse, guidance og en stærk relation til kunderne.

Sammen med Ecooking tog vi et bevidst valg om, at vi vil så tæt på seerne som muligt – bl.a. af den grund valgte vi Anja fra brandets kundeservice som ansigt på Ecooking Live. Gennem strategiske partnerskaber arbejder vi også med GWP’er og lignende for at styrke konverteringen.

COOP DANMARK

Live-salget var større end hele måneden året forinden

Hvordan sælger man en Thermoblender til et højt prispunkt på 4.000 kr. til Coop-kunder? Man går live i hele landet med tv-kokken Claus Holm, der er ansigt på køkkenserien. Resultatet var en live shopping-kampagne, der overgik hele månedens omsætning det forudgående år.

Gennem et unikt setup, hvor samtlige Kvickly og SuperBrugsen Facebook-sider aktiveres får vi mulighed for, med et markedsføringsbudget på 0 kr., at nå ud til mere end 12.000 seere i hele landet og ikke mindst interagere med dem i realtid. Bliver det meget bedre? Nej, det gør det ikke.

Afspil video
Afspil video

SMUKFEST

En kommerciel fest pakket ind i fest og ballade

Sammen med Danmarks smukkeste festival klæder vi nye såvel som rutinerede festivalgængere på til sommerens festival med salg af merchandise, oplevelser og guidance. Alt sammen i et underholdende format med masser af interaktion og seeraktivering

Samtidig med at skabe unikke seeroplevelser sørger vi også for, at integrere Smukfests rygrad – nemlig de såkaldte legekammerater. Det betyder, at det blev til underholdnings-formater med afsæt i samarbejderne WOLT og Royal og salg af specialdesignede Woden-støvler.

Bliv klogere
sammen med os

Vores analyse er ret simpel. Vi har alt for længe stået i en limbo mellem fysisk retail og upersonlig ecommerce – men det er indtil nu. Live shopping er hybriden herimellem, og det er i krydsfeltet mellem autenticitet, underholdning og convenience, at fremtidens forretninger vil blomstre.